Hard work work

Va några dagar sen sist, men det har varit fullt upp. Inskolade mig på Bjuregården mån-tis, sen har jag jobbat idag. Emilia har haft inskoning på dagis oxå, M har varit med henne de två senaste dagarna. Imorrn och på fredag är det kvällsjobb som gäller + inskolning för Emilia på förmidagarna så det blir långa dagar. Men det är kul att vara tillbaka på Rödklövern =) Jag trivs verkligen bra där. Och Emilia trivs bra på dagis. Sitter och känner mig hungrig.. min älskling har köpt cheese burgare till mig från McDonald's, men han kommer inte hem på ett tag. Jag får koka makaroner eller nåt.. känner inte för att laga mat idag. Erika, svägerska.. fyllde år igår, vi var och skulle uppvakta men ingen hemma, så vi får göra ett nytt försök ikväll, hon bjuder visst på smörgåstårta ;)


Nu ska jag leka med min underbara dotter.
Puss

image64

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Dagens fråga: Har du drömt något kul inatt? :D Ha en underbar dag! =}

2008-03-05 @ 16:29:56
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0