i don't look back

Jag sitter nu hemma, lämnade Emilia på dagis för att hon skulle få vara själv en stund.. hon va inte ens ledsen när jag skulle gå, men det är ju iof bra. Men det kändes som konstigt samtidigt men hon tycker det är så roligt. Ska hämta henne igen vid halv tolv. Träffa pappa & per-anders utanför dagis så dom skjussa hem mig, thanks! Har ätit två cheeseburgers och det va så gott. Nu nördar jag lite vid datorn, ska stoppa in en tvättmaskin (ovanligt =P) sen blir det väl att promenera upp för underbara backen igen. Kl. 15.00 ska jag infinna mig på worket, najs! Jag gillar verkligen att jobba. Jag är ingen hemmafru typ, skulle nog inte ens klara av att vara lyxhustru jag är helt enkelt för rastlös.
Jag känner mig glad!

image65
Jag & Sarat på annandagjul 2007

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skulle nog lätt klara utav att vara lyxhustru.. men visst är det väl roligt att komma ut och jobba också. Jag skulle nog jobba ideellt omjag var det, så jag fick bestämma tider själv och så. =)

2008-03-06 @ 11:09:39
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0