Lite slö idag

Gårkvällen va kanon! God mat och trevliga människor. Höll igång till halv fyra imorse och därför är man lite slö idag. Dansade mest hela kvällen så det känns i benen kan jag lova. Vaknade klockan 10 med huvudvärk, tog en alvedon och drack en kanna vatten och sen sov jag två timmar till. Vaknade upp utan huvudvärk men med illamående. En köttfärspaj och ett glas proviva nypon är allt jag fått i mig, det känns att man inte är van att inta så mycke alkohol och vara ute så sent =P Men skojj vare!
Har legat i soffan och sett askungen, nu har M somnat. Jag sitter och längtar efter min älsklings gumma, ska åka och hämta henne snart.

Här är lite bilder från gårkvällen:
     
                        




Ikväll kommer Antonia & Simon och hälsar på, det blir trevligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0