Love will survive

Jag är sjuk idag. Jag har varit på dåligt humör hela dagen. Kan bero på att jag har nikotin sug, men jag ger mig inte nu när det går så bra.
Fick iaf sovmorgon till 10.30, Tobbe & Marcus ramla in vid 1 tiden i natt och då sov jag så gott. Men vaknade såklart! Dom klev faktiskt upp förvånansvärt tidigt. Klockan 08.00. Sedan gjorde Tobbe lunch och dom drog till agnäsbacken för att åka snowboard. Jag fick nå ryck att göra massa mat till Emilia och frysa in i burkar. Så det pysslade jag med en stund. Efteråt kände jag mig som en bättre mamma, som inte bara ger burkmat. För det är väl så alla tänker.. man ska va så jäkla duktig hela tiden! Jag har mina perioder, ibland lagar jag egen mat och ibland blir det burk. Nu börjar hon bli så stor så hon kan äta det vi äter nästan (vi äter rätt kryddstark mat).

Sen for jag & Emilia hem till mamma & pappa och grilla korv, det var gott men kallt i luften. Nu efter en varm dusch mår jag lite bättre. Nu har älskling kommit hem också, ska snart upp till Bosse och äta tacos till middag.. mums. Släkt besök från sthlm också kan inte bli annat än trevligt.
Later-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0