Må bra dag

Igårkväll kom Evvan hit och gjorde mig sällskap, jätte trevligt att prata gamla minnen och få sig några goda skratt om alla tokiga tonårs bravader, det finns ett x-antal =)
Imorse var det upp på dagis, sedan följde jag M till umeå, han skulle på Meca & Van Service för att hämta hem reservdelar. Fattiga som vi är fick vi skramla på Van Service, skruvade lite på mig i stolen och fick fram "pinsamt att sitta här och skramla" hittade 14 kr i fickan men det räckte fortfarande inte riktigt, Ja men då drar vi kortet (där fanns 18 kr) då skrattde han och sa: Ta det där du! Tjänade ju 8 kr iaf haha!
Hämtade Emilia på dagis 13.30 sedan bar det av till mammaträffen, gott fika och trevliga människor som alltid. Fick middag av älskade mamma. Nu sover Emilia och M är och hälsar på husägere Hasse =) jag vill också se men det får bli en annan dag. Jag vill också köpa hus men det får också bli en annan dag =P

Har känt mig så hängig på sistone så jag bestämde mig att det var dags att rycka upp sig - sminkade mig och plattade håret och tog på mig finare kläder (finare än mjukisbyxor och tjocktröja) och det hjälpte faktiskt, kände mig fräsch och resultatet blev då välmående.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jasså han har köpt hus, skojjsigt! =)

2008-03-19 @ 11:17:56
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0