nämen den fungerar

Ja, bloggen alltså.. den har vart så seg idag. Emilia hade sådan hosta imorse så hon fick stanna hemma med pappa istället för att gå på dagis. Det tyckte hon nog var skönt för hon vill inte alls kliva upp på morgonen. Själv tog jag bilen till jobbet, och ni som vet var jag bor vet hur nära det är, typ 2 minuter haha.. men jag ville hinna hem på lunchen och jag förstod nästan att älskling skulle skicka mig på äffaren, vilket han också gjorde såklart. Skulle göra ett nytt försök att hälsa på Lina, Loke, Elias och David ikväll men det hann bli försent eftersom mina fina hade varit in till Umeå en sväng. Nåja, det får bli en annan dag.. man kan inte hinna med allt här i världen.

Har sett rent hus och dr. house (på canal +) blev så förvirrad för där ligger dom en säsong före eller vad det nu är, hel yrt. Laddade hem hela Sex and the city säsong 3 igår och låg och mös i sängen.. men somnade klockan 22. Det behövdes! Ska kvälla nu med. Gonatt!

min prinsessa, mitt allt!
Mamma älskar dig!
image83

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha det var lat!!! =)

2008-03-27 @ 10:59:25
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0