party people

Halva gårdagen spenderade jag i umeå med Malin & Evelina, vi åt lunch på great eastern, det var great! Idag bjöd Hasse på både lunch och middag, man tackar! Först räksoppa till lunch. Sedan kom Evelina in till bjuris, jag gjorde varm choklad och vi gick ut och satte oss i en snöhög och njöt av solen och fikade goda mackor, bullar och kakor som hon hade med sig. Middagen hos Hasse klockan 19.00 bestod av fläskfilé gryta, pressad potatis & champinjon sås. Pelle, Ellen, Tobbe, Mattias, Marcus, Emilia och jag.. trevligt! Jag åkte hem strax efter middagen för Emilia var  tröttis.. hon sover nu. Jag funderar starkt på att bränna en bra film och krypa ner under filten. Jag känner mig inte riktigt kry.
Dom andra är kvar och dricker öl, känns inte ens lockande. oh no. Här gillas det att sitta hemma i soffan och känna lugnet, min party-period är för längesen över. Mina crazy days är räknade! Jag är numera vuxen inte bara på papperet utan i verkligheten.
Jag är glad att jag inte är 15 år idag.. det verkar vara jobbigt. Jag tyckte det var jobbigt.
Det går bra att sluta snusa också.. har varit nikotinfri i över ett dygn. Jag är bra!

En annan som också är bra är LILLEBROR som numera är stor.. Han tog körkortet idag - Grattis!!!! =D

Jag förstår inte att jag ska vara så trött, nu får det vara nog med denna halv förkylning som aldrig verkar vilja lämna min stackars kropp. Har iallafall lyxat på med att köpa en 100 grams marabou-schweizer nöt. Kvällen är räddad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0