sex and city

Efter låt se en timma har jag läst igenom alla bloggar, känns som jag vart borta en vecka men sanningen är två dagar. Hinner hända så mycket. Alltså behövs en data stund varje dag. Idag har jag jobbat, kul som alltid.. =) Somnade dock inte förren klockan 02 inatt.. och väckarklockan ringde 06. Jag är trött, jobbade till 16 och sen hem för att göra tisdagens middag som så enkel blev makaroner, köttbullar och gräddsås. Emilia var helt slut efter en hel dag på dagis så hon slocknade 18.20 lill gumman är ju bara van att vara 5 timmar, nu vart det 9, får nästan dåligt samvete.. hon är ju så liten.

Hade ju tänkt åka upp till Lina och äta tårta men det får vi ta imorgon.
Ska jobba imorrn också samma tid samma kanal. Så det blir en tidig kväll ikväll... har lyxat med lite Texas Pecan glass också. Min älskling är i umeå och grejar lite. Har nästan bestämt mig nu, jag ska läsa vidare hör och häpna.. skoltrötta jag. Men inte än, kanske inte ens i höst. Men jag ska bli undersköterska. Jag känner mig på något vis peppad.

Tänkte göra en sådan löjlig lista som alla gjort men jag vet att Sara tycker jag är dryg då.. haha, sen orkar jag inte just nu.

Sex and the city kommer ut på film, jag ska gå på premiären.. 88 dagar kvar, någon som vill följa med?? =D

näe va tröttsamt det här blev,  ska se om jag kan få hem nå sex and the city så ska jag mysa i sängen. En dusch först.

image82

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att du ska läsa, synd att vi inte kan läsa samtidigt! Ja men efter en sån hård dag måste man ju få göra en lätt maträtt!

2008-03-26 @ 11:44:12
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Sara

Emma du får göra listor fastän jag tycker det är drygt. Men det är ju mer jag som är dryg, jag är faktikst inte tvungen att läsa dem. :) Pössn på dä!

2008-03-27 @ 18:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0