shopping

Igår var det första inskolningsdagen på dagis, gick bara fint =) Sedan åkte vi in till stan. Åt lunch med Malin på Great Eastern. Sen blev det shopping.. köpte två koftor, en tröja, två par jeans och bh samt trosor + lite accesoarer. Blev så förvånad då jag som vanligt tog storlek 28 i jeans men var tvungen att gå ner till storlek 26 som passade perfekt! Jag är alltså mindre än innan jag blev gravid - great! Medan jag var i provhytten hade M köpt massa kläder till Emilia så hon fick sig en brunblå dress, två pyjamas, rosa tröja och bruna byxor. Så sött.
Idag låg vi alla i sängen länge, sedan har vi ätit  lunch som bestod av rostbiff och lyx potatis sallad. Nu ska lill gumman sova och jag platta håret. M ligger och tittar på tv. Ska ut på byn en sväng också, sedan blir det att lämna Emilia hos farmor & farfar och vi ska på 40 års fest =) det blir nog trevligt!

Trevlig kväll!
image55


Kommentarer
Postat av: Lina

Knepigt att börja inskolningen på en fredag! Härligt med nya kläder, och härligt att krympa en strl! Jag tror att jag har 27 nu och jag hade 25-26 innan jag blev gravid med Loke så jag ligger på + ännu =P
Hoppas ni hade kul igår!

2008-03-02 @ 11:13:18
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0