Trevlig måndag

Emilia vaknade halv tio imorse, jag behövde verkligen sova. Pigg var jag för första gången på länge. Åt lunch och for sedan på badet. Emma & Jesper var också där.. sedan fick jag träffa Diana och hennes Tindra, hel härliga tjejer. Efter badet fikade vi på jonte's, jag kunde inte motstå ett glasswienerbröd. Nu tänkte jag att Emilia skulle sova en stund så hon orkar med resten av dagen, vet inte om hon är så sugen på att sova hon ligger och tittar på mig:
image75
Känner mig lite trött själv, kanske ska lägga mig med korsord eller dammsuga =P . . de lär bli de sistnämda. Vet inte vad jag ska göra för middag. Min telefon har lagt av, går inte att ringa.. men det går bra att ta emot samtal och smsa. weirdoo. Längtar efter min love.
Just de träffade Evvan på konsum också.. vi ska in till city någon dag i veckan och träffa Malin, det ser jag frma emot.
Jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0