trött fredag

Jag är så trött och jag förstår inte varför. Kanske har blivit sena kvällar, men ändå. Jag har dock ingen ro att lägga mig och sova en timme, det finns inte i min värld längre. Att sova på dagen alltså. Har kokat de sista makaronerna vi har och stekt den sista biten falukorv, sitter och äter framför datorn det är rätt soft. Vi är fattiga. Pengarna är slut och 11 dagar kvar till löning. Suck! Ändå så lyckas man skrapa fram några kronor här och där.. jag som höll på spara till något roligt. Mat är så dyrt, tur att vi har hela frysen full med älgkött, är bra att ha en jägare till pojkvän.. fast hela höstens helger består av en sak.
Känns som jag inte hinner något, idag måste jag städa. Sen hämta lill älskling på dagis.
Helgen ska jag bara softa, eftersom jag förmodligen blir ensam ska jag passa på att se alla filmer älskling inte vill se =P

image73
Mina underbara älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan ju vara skönt att vara själv ibland med =)

2008-03-15 @ 13:41:11
URL: http://neithotep.babyblogg.se/
Postat av: Anonym

Du är en jätte bra bloggare, fortsätt så :)

2008-03-15 @ 18:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0