14 maj och hagel

Ha jobbat 7-12 idag, det är som ett bra pass imellanåt. Sedan gick jag upp på dagis och hämtade Emilia som var så trött och somnade nästan direkt i vagnen. Där sover hon än. Jag känner lugnet, och har planerat att göra det idag. Som jag nämnt nu i några inlägg är det PISS väder. Det blåser fortfarande och idag snöade/haglade det. Det ska det väl inte göra den 14 Maj heller?! Jag hoppas kunna gå i klänning även denna födelsedag som infaller nästa vecka. Vi får väl se om vädergudarna ger mig en solig dag i år också, skulle ju vara schysst.

Igårkväll låg jag i soffan och såg filmen 13 snart 30. Rolig kärleks komedi måste jag säga. Vart lite småkär i den där Matty. Alltså när han var 30 år, inte 13 =P Bra budskap också eller vad man ska säga.

Imorrn blir det kvällsjobb så jag hinner följa med på förskolans dag, skulle vara några aktiviteter ute. Kan bli skoj. Fick mina välkoms premier från mama idag också. Tackar tackar! Lite smink är aldrig fel eftersom mitt som tidigare nämnt är billigt och gammalt.

Nu ska jag nog vila? en stund.. kors i taket. Möjligtvis sätta igång en tvättmaskin. Ja ni ser, kommer sluta med att jag städat halva lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0