and again i pretend that im ok

Igår kom mamma, pappa, brorsan, farmor och morfar hit. Jag fick pengar och blommor. Tack tack. Va så trött igårkväll att ja somna i soffan. Är trött idag också.. är trött varje dag. Måste börja äta vitaminer eller något. For ut på förmiddagen och handlade skor åt mig själv.. måste ju få unna mig något. Fick lite dåligt samvete att jag la 400 kr på en grej åt mig själv, men efter en stund kände jag att jag har väl rätt att göra vad jag vill med mina pengar som jag för övrigt fick igår för att köpa något åt MIG SJÄLV! Va på bolaget också.. ikväll ska jag ha roligt. Ska till Lycksele på klass reunion. Känns skit kul, men det finns ett litet problem. Hur jag ska ta mig dit? borsan skulle hämta mig iaf. Bussen tar 2 timmar och 25 min från vännäs för att vara exakt. känns drygt att sitta i en varm buss så länge. Vill helst komma hem inatt så därför kör jag inte själv. Eftersom de vart så många hinder så hade jag för en stund tänkt skita i alltihop. Men sen kom jag på bättre tankar ändå.

Så det är väl bara att göra sig klar och försöka få nån snäll själ att skjussa mig till vännäs busstation. Inte nog med det så har Emilia gömt bort min hårborste. Jag hittar den inte. Blir galen.. fast det är jag redan. Bussen går om 2 tim, stor suck. Jag hatar bussar!!!!!!!

Hoppas denna kväll blir bättre än denna skit start. Fast skorna va iof plus. äh hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha så kul! =)

2008-05-24 @ 15:08:26
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0