Bad day

Vaknade kl 07, trött som en jag vet inte vad.. efter välling och lite mys somna vi om. Vakna klockan 10 och då var det snabba ryck upp på dagis. Hann inte leka med min sessa idag.. känner dåligt samvete. Iaf gick jag på ICA och handlade lite smått och gott inför mitt såkallade kalas på torsdag. Då jag ska fira att jag fyller hela 21 år. Vill inte bli äldre nu. Nu kan det få stå stilla en stund om det vill.. men det lär ju inte hända. Vips är jag 30. Hemska tanke. Min kropp värker och mitt huvud är så tungt, vet inte varför för jag tycker jag somna i rätt bra tid igår ändå. Mitt humör är inte det bästa och jävlar Daniel säger du att jag ser sleeten ut idag när jag kommer på worket, blir det spö.. haha!! =P Iof lär jag göra det så då äre väl okej =D

Nu ska jag göra en omelett.. fan va opepp jag är för allt. Gör mig glad någon!

Kommentarer
Postat av: kim

omelett e gött! :) men du får ta och unna dig ngt, typ sola solarium eller baka ngt gott eller så då känns livet lite roligare för studen:)

2008-05-20 @ 12:55:20
Postat av: sulan

kulan, hoppas det känns bättre.
haha ordet sleeten räckte då för att få mig på bra humör, de ä ett styggt ord :)

2008-05-20 @ 13:28:51
Postat av: kulan

haha sulan nu blev jag glad =) ja det är ett styggt ord.

2008-05-20 @ 13:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0