Brilliant in the morning

Dagen började en aning stressat. Min M skakade liv i mig klockan 06.50 och sa att nu for han till jobbet. Han hade missat att jag skulle jobba idag och jag hade visst stängt av väckarn i sömnen. Med paniken i kroppen flög jag upp ur sänger och jag lovar att jag verkligen flög upp. Möttes av en glad Emilia som sprang runt i pyjamas, snabbt klädde vi henne samtidigt som jag borstade tänderna och drog på mig sockar. Snacka om att vara snabb, M fick skjussa henne dagis och jag små sprang till jobbet, var ombytt och klar kl. 07.05 gjorde inget att jag var några minuter sen, men jag ogillar att stressa som en tok. Det är inte bra att stressa. Jobbade till kl. 12 och for sedan för att hämta en trött Emilia på dagis. Hon sover nu och jag softar. Nu är det helg och jag är ledig. Känns oerhört skönt att bara ta det lugnt.

Fick min mama tidning idag så jag har bra läsning framför mig, sedan ser jag framemot Semifinalen mellan Sverige - Canada ikväll.. tror jag ska lyxa med en kall öl till det.  Mamma skulle komma ned med en chokladkaka till mig också. En toppen dag alltså =)

Mama har gjort en undersökning om vilka kända män vi helst har sex med och vinnaren med 21 % är Mikael Persbrandt, ingen överasskning direkt för vem tänder inte på honom i Beck filmerna? En annan spännande man är Mikael Nykvist han är inte så snygg egentligen men han har verkligen något, kan inte sätta fingret på vad men han är som spännande på något sätt.
image129   image131
Här har ni gobitarna haha!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, har ju ett golv att skura om jag vill. Emilia tog ner en full saft tillbringare från bordet igår och hällde sedan all saft på golvet i hallen, haha hon är för go.
Skriver säkert senare ha en bra kväll =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha skönt att du känner så när hon häller saft i hallen =)
Ja Persbrandt är fin, gammal men fin =)
Eller "intressant" som man också kan uttrycka det =P

2008-05-16 @ 19:12:54
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken härlig start på dagen..känner igen paniken,tar halva dan att komma iordning igen;)
Hoppas du får en bra helg,sj så jobbar man:( Puss

2008-05-16 @ 20:43:45
Postat av: Svägerska..

Ja dom där karlarna är nice..:P haha!

2008-05-20 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0