Då var det min tur

Att blogga, har läst era på min kontaktlista.. fast det var bara hälften, kanske mindre som uppdaterat sen sist jag loggade in på blogg.se. Well alla har väl inte samma tid som jag? haha. Förövrigt är klockan sent och dagen har vi tillbringat i solen. Blev bjuden på middag av Sussie & Ingvar. Deras dotter fyller 14 år idag så två tårtbitar hann jag få i mig också. Sedan kom min vän Antonia hit och vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var mysigt. Nu är det så att jag måste sluta med sena kvällar annars är jag snart en sur zombie. Därför ska jag vik in åren nu!
Hoppas på sol, prommis och mjukglass imorrn.. säger som så, brännan jag skulle jobba på har inte förändrats, jag är lika blek som vanligt och resten av min familj är snyggt bruna!

Tack och hej levepastej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj vad gammal hon blivit! Men du är väl alltid brun, du får komma och stå brevid mig ett tag så känner du att dina brun-problem är som bortblåsta. Ja vi måste verkligen träffas i veckan, men ring när som helst du har tid, jag har väl typ alltid tid i princip, städning och packning får ju vänta =)

2008-06-01 @ 14:58:51
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0