Dagen då

Vad har jag gjort? Åt luch som bestod av potatismos och köttbullar, sedan lekte vi en stund. Har städat och tvättat. Sen kom mamma med kakor och vi fikade. Nu har hon farit hem och Emilia sover. dags att börja med middagen som idag blir spaghetti och köttfärsås. Sedan ska jag hänga upp nya gardiner i tv rummet. Sen slapp framför tvn. Blir work resten av veckan. Nästa vecka är jag än så länge ledig mån-tis.. och då SKA jag vara med på mamma träff om det blir någon? Lina, Anna, Emma, Diana? vill ni? kan ni? Varför va inte alla lediga då jag va ledig som mest?

Nu hördes det som lill älskling vakna. Hanä gött!

Kommentarer
Postat av: malin

men emzibit du får ju vara med mig!:)

2008-05-08 @ 08:37:54
Postat av: Lina

Jag är pepp!

2008-05-08 @ 10:11:58
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är också pepp.. Jeppe är väl på dagis men jag vet inte hur länge. Såg Emilia ute på gården idag! Fast jag fick va inne.

2008-05-08 @ 18:40:18
URL: http://emmaochjepson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0