Design

Som ni ser har jag ändrat min design lite här på bloggen, helt själv dessutom. Blir tokig av alla koder och mallar osv. Har lyckas få in en klocka, byta färg och bakgrund. Är långt ifrån nöjd men jag jobbar på det. Hittade en bra hjälp sida utan den hade jag vart helt lost. Det är söndag och bronsmatchen igår var en stor besvikelse. Inte ett enda mål ifrån Sverige sida. Stor suck och just att finnarna skulle vinna över oss var väl ingen höjdare det heller. Men nya tag till nästa VM right?

Emilia vilar, jag sitter i pyjamasen än, har suttit och fyllt i ett formulär från karolinska institutet som gjorde någon undersökning om mobiltelefoner. Efter ha suttit i ca 40 min och svarat på frågor som när jag fick min första menstruation och hur många år jag ätit p-piller sammanlagt så insåg jag då jag kom till sista sidan att jag inte vill skicka in frågeformuläret. Dom skulle visst ha min hälsojournal och mina samtalstider osv.. då kändes det drygt att lämna ut sådana uppgifter. 40 minuter av min dyrabara tid gick till ingenting och dessutom borde jag torka golvet i köket som jag har tänkt göra hela helgen men skjutit upp. Ska snart se national treasure the book of secrets, en bra film. Sedan händer nog inte så mycket idag. Kanske ska äta lite blåbärspaj som jag bakade igår. Mums. Snart var även denna helg gjord, tiden går alldeles för snabbt ibland.

Välkommen vardag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja visst är det väl roligare när man gör det själv, mer personligt =)
Skicka hjälpsidan vettja, om än jag är rädd nöjd som jag har det nu, jag blir så snabbt less på min design.
Har fått igång msn nu så logga in och skriv när du gjort det så ska jag skicka bild =)

2008-05-18 @ 14:10:45
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0