Det blir aldrig som man tänkt sig

Jaha, blev inge umeå och lassa idag. Jag som hade bytt min 8-13 tur till 16-21 istället. Men vad gör man då man får reda på det kl 22.00 igårkväll..? Antar att Daniel hellre jobbar dag? så han får göra det då han var snäll och bytte. Blir min tredje kväll i rad istället. Ibland önska jag att min sambo var lika bra på planera som jag. Suck!
 Alltså inge dagis för lillgumman idag, som för övrigt sover än. Fattar ingenting. Hon vaknade klockan 03.00 inatt och ville äta. Sen dess har hon sovit som en stock. Hon brås både på mamma & pappa som gillar att sova länge. Men jag ska väcka henne nu. Vi måste ju äta lunch. Vi ska äta på wärdshuset idag. Vilken vardagslyx. Måste ju passa på medans vi har pengar haha. Nu ska jag kolla posten, Lina tipsade om ett hus i bil & bostad. Nu har lill älskling vakna. Jag ska väl vara glad för min sovmorgon men just nu känner jag mig bara slööö. Tårta måste jag ju baka idag också. Har vart lite lat och köpt tårtbotten, känns som jag la all energi på Marcus och Emilias tårtor.
Här är deras, min lär bli tråkigare.
image141
image142

Emilia dansar till diana ross & the supremes - you can't hurry love, härlig start på denna dag =D

Kommentarer
Postat av: Lina

Var huset bra? det var ju duktigt billigt för många rum =)

2008-05-21 @ 19:26:40
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0