Förskolans dag

Är det idag. Vi var nere på Bjurevi där det var aktiviteter och mat. Kanske mest för de äldre barnen men Emilia försökte spela fotboll hon med. Hon tycker det är såå roligt med andra barn. Sjörövarfabbe kom också med godis. Emilia somnade direkt vi kom hem. Jag har pratat med Antonia i telefon i en timme och sju minuter. Det var rekord, brukar inte prata länge i telen men jag saknar min blomma. Måste fara och hälsa på i deras nya lägenhet snart.

Nu sitter jag mest och känner lugnet. Börjar jobba klockan 15.00 och slutar 21.30. Det snöade idag också.. hade inte klätt mig tillräckligt men vantarna hade jag med mig iaf. Så det var skönt att komma in även om solen tittade fram ibland.
Har ingen blogg energi idag. Så jag avslutar detta inlägg nu.

Ps. Fick en bild på Malins bebis igårkväll, vilken sötnos. Grattis än en gång Malin & Perra PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0