Fredag kväll

Dagen har bestått av jobb, när klockan var 16.25 fick jag gå hem. Trött som bara den. Gjorde lasange till middag och blev ännu tröttare. Har legat i soffan och sett postkodsmiljonären och talang 2008. Nu känns det som jag skulle kunna somna, men såklart är det alltid något som håller mig vaken. Nu kom jag på att jag har en tvätt i maskin som måste hängas upp och vällingflaskan diskas så jag slipper göra det imorrn bitti haha låter kanske inte så jobbigt men nu tar det emot att ens flytta mig härifrån. Ännu en morgon kommer klockan ringa. 05.30 för att sedan stängas av och ringa igen klockan 05.40. Fast Emilia ska ju inte på dagis imorrn så jag kanske kan lyxa på med att ställa klockan på 06.00 =P Det är ju helg, jag är då så dagavill.
Har ruskigt ont i magen också, haft hela dagen. Känner mig ändå på rätt bra humör ikväll, vi har skrattat hela kvällen, dessutom har vi en 13 årig tös på besök. Vi är såkallade "barnvakter" hehe.. hon klarar sig nog själv men det kan ju vara trevligare att sitta här än själv hemma. Godis fick jag också ikväll.. då blev jag glad. Älskar allt som är sött och gött! =)
Hörde från vardagsrummet nu "Får du se sådana här filmer?"  Undra om det är någon rekomenderad från 15 år. Jag ska joina mitt sällskap nu, sedan måste jag sova.
Astrid, skoj att du spanat in min blogg :) vi ses!

image120
Lill älskling efter badet ikväll.. mamma & pappas tandborstar är roligare än min egen =)
Svullnaden har gått ner men såret är kvar efter att hon ramlat =/
image121
Min solstråle <3

God natt kära läsare!

Kommentarer
Postat av: M

Kul att du får jobba mkt. Det verkar vara bra med jobb på röda. Det är jävligt lite på blåa iaf, men det kanske kommer närmare sommaren.

2008-05-11 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0