Här sitter jag igen

Ögonen svider så jag borde egentligen hoppa in i duschen och sedan lägga mig för att sova. Fick höra att jag såg trött ut idag när jag kom på jobbet och när jag kände efter så var det nog så. Men jag hinner inte riktigt tänka på att jag är trött förrens jag väl varvar ner, vill säga nu. Var tvungen att fråga min kvälls kollega om jag verkligen såg trött ut och han svarade glatt med ett leende på läpparna "Ja du ser hel sleteen ut" haha han är rolig! Mascaran, krämen runt öga och kajalpennan var visst färgäves.

Undra vad vi ska hitta på ihelgen? min första lediga helg på lääng. Känns roligt att ha möjligheten att göra eller fara var som helst, även om det slutar med att vi ligger i soffan hela helgen. Det är ju inte fyskam det heller. Skulle verkligen vilja fara och hälsa på Malin, Per-Erik & Lilla Nicole. Men jag förstår om ni vill ha lugn och ro, sedan kanske familj och släkt ska komma. Men jag längtar ju så efter att få träffa er och höra varje detalj. Själv var jag hel slut efter min förlossning så jag blir inte ledsen i ögat om jag får vänta några dagar. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. eller jo om man heter Emma så finns egentligen inget vänta, här ska det vara full fart och hända direkt. Fast klart jag kan sjå mig nalta ibland jag å.

Näe men nu tickar klockan, väckarn ring imaran bitti igen och då välkomnar jag en ny dag med att pressa upp mina tunga ögonlock. Trots allt vaknar jag som tur är till liv inom loppet av 10 minuter. Sova är inge roligt känner jag nu, men sömn är viktigt.

Lägger ut en bild på en sleeten Emma, den är verkligen inte till min fördel men det bju ja på! =D
image128

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0