Härlig måndag

Vaknade på ett strålande humör. Emilia vaknade halv nio så jag fick till och med sovmorgon.. väldigt behövligt för oss båda tror jag. Har nyss vart och lämnat Emilia på dagis. Börjar jobba kl. 14.00 innan dess ska jag vara effektiv, ska dammasuga och skura golven. Laga lunch till min arbetande karl även till mig själv =P Sen har jag lovat att jag ska fixa grillspetten som ska ätas ikväll, tyvärr inte av mig. Jag är för snäll ibland alltså.. men vad gör man inte för att glädja den man älskar? Iaf är det drygt för jag ska trä köttet på pinnar och det är inte lite kött.
Nu borde jag egentligen lämna datorn men känner mig halv seg i benen.
Ska äta bacon och stuvade makaroner till lunch.. ä som gött.
Va varmt idag, härligt! Tog på mig vantar vilket inte behövdes.
Ha en bra dag ni me!

image137
Min fina prinsessa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0