Jag måste sluta snusa

Eller måste och måste men det skulle vara bra för både ekonomin och kroppen. Har fått höra ett x-antal ggr att det är okvinnligt och det kan jag väl hålla med om, jag är inte vackrare med en prilla under läppen. Men den gör mig gladare (då jag är sur) och gör så jag äter mindre godsaker. Fast idag har jag frossat minsann.. Lina bjöd på nästan sju sorters kakor och klart att jag smällde i mig dom. Lite karra när jag nyss kom hem också. Emilia sover som en stock i vagnen och jag är i valet och kvalet om jag ska väcka henne. Men det är nog bäst för snart är det middag och sedan ska hon ju upp på dagis imorrn. När jag började gå haglade det men innan jag var nere på stigen så sken solen varmt och vinden hade avtagit. Då sken jag upp, för jag hatar ju som sagt när det blåser. Tog till och med på mig vantar imorse. Huvva! I Maj ska det vara vår, även i denna del av Sverige. Dagen har vi spenderat med Lina & Loke, Emma & Jeppe. Trevligt värre. När jag skulle hem så tänkte jag ta en genväg så jag kom ner till Ullkraft men där fanns ingen genväg bara skog och det går dåligt med barnvagnen. Hann bli smått irriterad och ringa min kära sambo och be han hämta mig.. men jag hann gå hem och promenaden fick mig inte att må sämre iaf.

Slänger upp två bilder från idag:
image124
Emilia & Jesper

image126
Lina & Loke

Kommentarer
Postat av: Cassandra

jaa snus är äckligt :)

2008-05-13 @ 17:23:24
URL: http://cassandraholm.blogg.se
Postat av: Lina

Jasså du tjyvfotade =) Tack för sällskapet idag =D

2008-05-13 @ 19:11:30
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0