kväll

Har kommit hem från jobbet och jag känner mig pigg, kors i taket. Emilia var vaken då jag kom hem till min stora lycka. Då hann jag mysa med henne en stund innan hon skulle sova. Imorrn äre ingen vanlig dag för då är det min födelsedag. Men jag tog på mig att jobba kväll imorrn eftersom en var sjuk. Får ha mitt "kalas" på fredag istället. På lördag är det SPEI-reunion i Lycksele. Det lutar åt att jag kommer fara om jag fixar skjuss osv. Känns roligt att träffa alla igen =D
Har vart nere i en depp period nu i några dagar men jag har bestämt mig för att lägga ner deppandet. Det blir inge bättre av att jag går och är på dåligt humör. Man kan inte få som man vill allt jämt. Jag måste acceptera det, hur svårt det än kan vara att acceptera vissa saker.
Det var allt för ikväll.

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt att du lägger ned deppandet, det låter super =)

2008-05-22 @ 08:42:57
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0