oh no darling, no wind, no rain

Här sitter jag efter ett 8 timmars arbetspass, känner mig lagom seg i bena och ska snart ta mig en dusch. Har hunnit trycka i mig de sista chokladhjärtnana jag fick på min födelsedag också. Alltid slinker det ner något gott på kvällskvisten. Blir jobb hela denna vecka. Skönt att få va ledig helgen, jag jobbar hellre på veckorna. Nog för att det blir mer pengar på helgen men jag värdesätter att vara med min familj istället. Tror att jag ska gå med i facket, verkar som en bra idé. Eller?

Var vackert väder idag, jag tog på mig kjol imorse, vilket jag ångrade lite när jag kände att det blåste faktiskt en del. Men härligt samtidigt. Sommarn är på väg =)
Vill åka in till Umeå och shoppa lite känner jag.. nu har jag fått min lön och den var fett bra! =D
Lill gumman min sover och jag vill kramas med henne känner jag. Får kramas med M istället.

Jag känner lycka!
image146
Malin & Nicole
på besök =)

image145
min tårta, inte lika fräsig som Emilias och inte lika god som Marcus, men helt okej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Självklart ska du gå med i facket!

2008-05-27 @ 22:50:56
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0