Rast

Jag rastar och känner hur trött jag egentligen är.. varje steg jag tar känns tungt och har jag stått upp mer än 5 min blir jag less i bena. Jag ska seriöst inte dricka mera. Nykterist, javisst!
Herr ågren är på besök och jag vet egntligen inte varför.. kanske för att intaget av alkohol vart för stort och antalet crazy dance moves för många. Även att brorsan som så snällt hämtade mig gjorde mig påmind om några pinsamma fraser jag sa under kvällen. Träffade en bekant (som förövrigt är från Irak) på pizzerian Laponia och då hade jag kläckt ur mig "Duu, om jag skulle gifta mig med dig skulle du vilja att jag läste koranen då?"  Han svarade då att "det är upp till dig" "Åhh va fint" hade jag då sagt. Johannes mitt kusinbarn sa då till mig att sådär kan du ju inte fråga.. men då sa jag glatt "fråga man ingenting får man ingeting veta"  När pizzeria snubben frågade om jag fick en flicka eller pojke så svarade jag flicka och vände mig sedan till den bekante och sa "I ert land vill man väl helst få pojkar va?" Tur att han bara skrattade åt mig haha. Jag är pinsam jag vet. Har inga fördomar eller så.. men det blir lite fel ibland bara.

Andreas stack nyss in huvudet och sa att jag får väl skriva att jag är sleeten.
Så jag avslutar med att säga att ja ä nalta sleeten!
Hööres hujj!

Kommentarer
Postat av: Sannah

Heej! Vill du ha en ny bloggdesign? Kika in hos mig, jag lottar ut nya varje dag :)
saanzil.blogg.se

2008-05-26 @ 11:35:04
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Lina

Haha du hade ju kul iaf, det är det viktigaste!

2008-05-26 @ 12:01:42
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0