smashing hot?!

Tänkte som så att nu eftersom jag är på så dilgt humör kan jag ju unna mig något och det blev en hårinpackning. Vet inte när jag gjorde de sist (förutom 5 mins inpackningar istället för balsam) Så sagt och gjort, tvättade håret och lät hårinpackningen sitta i 25 min. Nu känns det mjukt och luktar gott. Lyssnade även på uppigande musik och lyxade på med en make-up. Så nu är jag en aningen gladare =)

image138

image139

Jag har rätt snygga lockar ändå.. =P att höra mig säga det är ett framsteg, jag som hela mitt liv har gjort allt för att hålla dem borta.

Nu ska jag dra på jobbet!
Hujj!


Kommentarer
Postat av: Mia

jättefina lockar ju! :)

2008-05-20 @ 16:15:52
Postat av: Lina

Klart du är smashing hot! =)

2008-05-21 @ 09:47:54
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0