Söndag kväll

Har jobbat kvällen, nu sitter här och svettas.. det är så varmt här. Har ont i magen som jag haft hela helgen. Gick dubbelvikt i fredagskväll så ont gjorde det. Fick till och med sitta i duschen. Både mormor och mamma har fått operera bort gallan så jag gissar att jag också kommer att få gå samma öde till mötes. Men peppar peppar, ta i trä. Vi ska inte måla fan på väggen än. Kan ju bara vara hederligt magknip eller gaser. Nu ska jag sluta prata om detta. Ihelgen har vi inte hunnit göra så mycket eftersom jag har jobbat men igår då jag hade timmar åkte vi ut till Balfors och hälsade på Ante, Diana och Tindra =) det var trevligt. Fint hus hade de också. Jag vill verkligen köpa hus och få renovera och göra om som jag vill. Men den dagen kommer förhoppningsvis också.

Nu är jag ledig två dagar och jag ska njuta av att få sova till klockan sju eller halv åtta, beroende på när lill älskling vaknar vill säga. Sedan ska vi vara ute om vädret tillåter och leka, äta glass och bara ha det bra. Just det, hoppas på mamamträff på tisdag också så barnen få leka och vi umgås med andra "unga" mammor.. vet inte om vi är så unga längre men =P jag fyller snart 21. Vill då inte kalla mig själv gammal iallafall, onej.

Nu ska jag duscha, sedan lägga mig och sova tror jag. Kanske möjligtvis äta en godis eller två. Har sökt två jobb också.. tror inte jag får något utav dem (eftersom jag inte är utbildad) men jag kan ju hoppas hoppas hoppas. Skulle vara så skönt att få en fast tjänst.

Har fått två glädjande nyheter idag, blev så glad för mina nära & käras skull! =)
image122
Älskar dig gumman!

Kommentarer
Postat av: M

Ja jag ska säga det till chefen tro jag. Semesterperioden börjar ju inte för än 16 juni så det blir nog tugnt att gå utan jobb tills dess. :)

2008-05-12 @ 13:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0