Total slut

Jobbade natten, kom hem, duschade och sov 4 timmar. Sen klev jag upp med risigt hår, drog fram sommarklänning för det var hur varmt som helst. Emilia fick också ha klänning =) Åkte ut till Bjurvattnet och fikade, Bosse hade tagit fram amazonen. Nice. Åt inget på hela dagen, middagen tillbringades hos Hasse med grillat och det var såå gott! Dom andra drack öl och jag fanta. Dom ska till Umeå ikväll och se Nationalteatern som resten av Bjurholm också verkar ska göra. Jag ska snart sova, för jag är totalt slut på. Det är som soft att jobba natt, men inget för mig för jag blir så rastlös, sedan går tiden så sakta sen är jag sämst på att koka gröt, kornmjölsgröt är nog den svåraste av dom alla. Tror det blir ig på den. Annars tyckte jag att jag klarade det galant fast det kändes som jag skulle somna vid 04 tiden. Hade med mig korsord och hjärnan var inte pigg.. fast det var lätta kryss vart det lite för avancerat för mig den tiden på dygnet.

Ska verkligen försöka somna tidigt ikväll, för imorrn ringer väckarn klockan 06.30 och en ny arbetsdag tar sin start. Emilia sover hos farmor & farfar ikväll, så jag är hel solo hemma.. ska fast jag inte orkar städa lite suck. Sedan är det hockey VM Sverige - Vitryssland ikväll.. Sverige gjorde nyss ett mål, Great! Känner ett inre lugn, det är skönt.. nu ska jag lämna datorn.

Trevlig lördagkväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0