trött men glad

Idag har jag jobbar 7-14. Sedan hämtade jag lill gumman på dagis och vi gick och hälsade på Malin som är i Bjuris. Fikade underbart goda mackor och Emilia fick youghurt och banan. Sen gick vi en liten prommis ne på byn och handla. Åt fläskfilé till middag och potatis sallad, mums. Alltid lika kul att vara med Malin =) Hela veckan är det jobb förutom onsdag då jag är ledig. Hoppas på fint väder så jag och Emilia kan vara ute och leka. Imorrn jobbar jag 7-16.30 och det känns lite tungt eftersom jag är så tröttis.
Nu ska jag sätta igång en tvätt och hänga upp nya gardiner i köket tror jag =)

image119
Bilden är från i fredags då vi var i Rundvik -Sandra & Malin, mina fina vänninnor! .. imorrn äre BF, jag längtar tills bebis ska komma ut. Det gör nog Malin också ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh harre, vad stor hon är. Kul att du får jobba så mycket. Eller är du less nu?! :) Jag har då fått jobb på hemtjänsten i sommar. Men jag vet inte hur mkt. Länge sen vi sågs nu!?

2008-05-05 @ 19:40:45
Postat av: Evvan

Ja längtar också :)
varför skaffar du inte pixbox så man kan få kika runt på alla bilder du har? :)

2008-05-05 @ 20:41:38
URL: http://evesve.blogg.se
Postat av: Lina

Fina flickor =)
Buhu så du jobbar imorgon, jag som tänkte att du kanske ville promenera med mig till Nyby =/

2008-05-05 @ 20:43:26
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: sandra

Men baby,va du tvungen att lägga ut en sån fetto bild:) Men jag tyck om du ändå!

2008-05-05 @ 20:57:21
Postat av: Sara

Åh så söt hon är! Å stor har hon blivit! Så spännande! :) Sandra är också jättesöt! Saknar er alla gobitar! Stora bamsekramar från Sarat!

2008-05-06 @ 11:57:12
Postat av: Frida Eriksson

Är det verkligen bara en bäbis där inne? :)

2008-05-06 @ 17:40:32
Postat av: pe

nu e det inte länge kvar hoppas jag!! =) fet bil i bakrunden! =) ha det hejpa

2008-05-08 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0