1a advent

Har vart ute en sväng på byn, Emilia fick grilla korv och titta på tomtarna =) ha käka slö mat framför tvn och sett en spännande poker film. Det har toksnöat vilket är mysigt, men blött. Blev överasskad av folk som kommenterat att de läst min blogg i helgen. Jag blir verkligen va? eh? jaha.. är jag värsta poppis bloggare bland äldre bjurholmare eller vad är det frågan om? Klart jag tycker det är kul och jag skriver ju faktiskt för att folk kan läsa.. men helloo sååå spännande är jag inte. Eller är jag? Tycker folk att jag är kul att läsa om? Mina berg och dal inlägg och konstiga låt text snuttar som bara jag vet hur dem ska tolkas. Bilder på mina gardiner och adventstakar. Läskigt samtidigt som kul. Kanske får ta de som en komplimang.. eller att folk bara är väldigt nyfikna.

Imorrn ska jag jobba 7-12, yes thats great! sen.. ADVENTSGRAN!!!???

Kommentarer
Postat av: Svägerska!

Jag såg dej nog allt med goo maten när du kom från pizzan! ;) hehe!

2008-11-30 @ 23:21:01
URL: http://lilgryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0