big city

Sitter hos Antonia i city, jag & Emilia ska sova här.. vi ha skjussa in M på airport. Har svullat chirre & dirre och sett DH jag fattade ingenting eftersom de va hundra år sen jag såg de sist.. kom ihåg nu hur bra de egentligen är. Tog en bra stund innan Emilia somnade men nu hon sover hon, jag få söva på soffa. Har kollat på bebiskläder och diverse bebis saker och nu längtar jag bara ännu mer. Nu är de nära för Antonia =D Imorrn kanske de bli julklappsinhandling.. jag ska va ute i god tid för en gångs skull.. få se hur de blir me den saken, slutar väl med att jag kör runt runt i parkeringshusen dagen före jul för att få plats i julstressen. =P
Nu ska jag läsa lite mer bloggar och va lite social.
gokväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0