Bloggen jävlas

Ja den gör ju det, har försökt logga in men de bli ba error, undra om de är denna psyk dator möjligtvis kanske. Har sett stjärnor på is och tack gode gud.. jag gillar underhållningsprogram, lina brukar skratta åt att jag ser sådant som stjärnor på is och postkodsmiljonären haha. Men de är som roligt, helst om man ha tråkigt, efter lite glass är jag lite mer happy. Ja det är en berg och dal bana detta humör. Iaf har jag fortfarande inte fått mig någon adventsgran ute, men imorrn äre dags att hugga.. ha fått lov att hugga på pa's stooor skifte så de ä ju nära och bra. Frågan är bara hur jag ska få ner den i marken och hitta en tillräckligt lång kabel till kontakten. Men de löser jag imorrn. Vill ha sådan släde med flera renar som jag såg de va någon som hade nedanför ullkraft. Ska köra genom kyrkogatan och kika, där äre alltid såå fint med belysningar. Karlsbäck också.. men de är ju lite längre. Får väl ta en sväng dit om vi lix ska på bjurvattne nån gång. Nästa helg blir de julshow med 3-rätters och lyxsvit på hotell lappland, de lär bli najs. Men de dryga kommer igen då jag får jobba 2 helger på raken. Men det äre väl värt.. känns som december bara kommer springa iväg, mysmånad.
Imorrn äre skyltsöndag, det blir nog trevligt.     

Lilla hjärtat dec-07 :D

Kommentarer
Postat av: Erik

Insåg just att det nog inte var bara jag som har trassel med bloggen =)

2008-11-29 @ 23:51:31
URL: http://omeprazol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0