city day

Blev en heldag i stan. Gick bra för lill gumman på öron näsa hals, gjorde hörseltest , var såå duktig lilla hjärtat och läkaren sa att hon hörde näst intill normalt vad nu det betyder. Hon hade dock vätska kvar i öronen så vi skulle komma tillbaka på ett halvår för att se om de var kvar. Om det är så kan det bli aktuellt att operera in rör i öronen, men jag hoppas det självläker.. och det trodde också läkaren så jag hoppas på det :) Sen blev de lunch på great eastern och sedan expo, jysk, rusta och geriatriken för att hälsa på morfar. Nu sitter jag och väntar på att idol ska börja =D spännande hoppas Robin B åker ut! Eller Johan !
Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Lina

Skulle ju inte vara helt fel om de båda åkte ut nu i samma program =D

2008-11-14 @ 20:08:51
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Mia

haha ja jag vet. men det blev ju lite missbedömning där av oss. för i början handlade det ju om att blivit tvingade till att göra drogtest. det var ju det vi skulle prata om i radio osv, sen när dom börja fråga om vi testa droger blev det skarpt läge så det var ju bara att neka. hhaha :)

2008-11-15 @ 16:01:29
URL: http://miabeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0