friday evening

Idag sov vi till halv nio sen ha vi inte gjort så mycket. Mamma kom och busade me Emilia en stund, sen följde vi med henne hem och åt middag. Potatisgratäng, fläskfilé och champinionstuvning i krustader..muuumms. Sen förbi morfar en sväng. Har ätit kladdkaka och grädde framför idol. Kevin är kung, han måste vinna.. och jag säger det igen, ut med Johan! Vad är de frågan om tjejerna blir alldeles till sig för en såndär liten kille som inte ens har kommit i målbrottet.. iof är väl dom heller inte torr bakom öronen. Tacka vet ja riktiga män.. haha!!
Nu ska jag ner och se vem som åker ut, sen hjälpa mamma med julgardinerna. Imorrn ska mamma, jag & Emilia hugga julgran, sen ska jag umgås med malin.
Jag tror jag får träffa en bebis snart :D
gokväll!!


Kommentarer
Postat av: Svägerska!

HAN ÅKTE UT! =D hihi!

2008-11-28 @ 23:24:53
URL: http://lilgryn.blogg.se/
Postat av: Lina

Wow! Du måste berätta när den kommit! =D

2008-11-29 @ 11:53:02
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: gammgrannen

babe uppdatera, du är så duktig på skriva o ja har tråk, sitter hos mamma o pe ser på hockey:( pussar o kramar :)

2008-11-29 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0