gokväll

Mumisgt med kvällsfika och glass.. synd att det är inge bra å äta på kvällen. MalinF ha vart här och vi ha suttit och pratat i flera timmar. De va trevligt för de va lääng sen. De nya soff överdragen har kommit och jag har än så länge bara bytt på fotöljen. Blev najs.. ovanligt men najs. Jag gick och trodde att jag var ledig imorrn men ja ska ju worka 7-13.30 jag börjar bli för lat med mina långledigheter.. ge mig extrajobb!! Vill jobba så mycket som möjligt innan jag inte orkar mer. Ingen kusin i sikte heller.. en vecka över tiden. Jag är så spänd! Det ska bli så roligt.

Emilia är inne i värsta trotsen.. jag är helt knäckt, men bra hon härdar mig så jag inte blir för bekväm innan bebis kommer =D då lär de ju bli liv i luckan, jag väntar mig kolikbebis nr. 2 =P men kanske så slipper bebis ha magont som sin stora syrra som skrek mest de 3 första månaderna. Jag var zombie.. men som med förlossningen så är det ju övergående som tur är.

puss & gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0