Half time

Det här är en bra dag. Dagen började så sent som 09.30 Emilia var som en sol och det smittade såklart av sig till mig. En dusch och sen ner för att äta lunch me Lina på jonte's, va gött såklart. Sen for jag & Emilia och hälsa på Jessica & Bianca. Jag kan inte förstå att Emilia vart så liten, och nu längtar jag ännu mer efter min bebis. Emilia va jätte försiktig och duktig med Bianca så jag hoppas hon blir det mot sin lillasyster/lillebror också. Sen blev de lite bankärenden samt ica. Nu sover min prinsessa och jag ska ta tag i lite tvätt samt städ. Till middag blir det fiskbullar i dillsås och potatis. Jag får inte ens öppna en burk då min kära sambo är i närheten så jag och Emilia ska passa på nu då vi är solo =)

Nu har jag gått halva tiden på min graviditet, eller det beror ju på om jag blir tillbaka flyttad på UL vilket nog är ganska troligt med sisådär en vecka. Tror faktiskt jag har mindre mage nu än med Emilia.

v. 21 med Emilia



v. 20 med bebis.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker den ser mycket mindre ut med Emilia på bilden iaf. Wohoo UL! =D Grattis till kussen!

2008-11-12 @ 17:54:35
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0