Handlake village

Jag är såå trött. Har suttit på kurs hela dagen, DemensDagny, hon va bra =) förutom den kassa maten va det trevligt. Såhär i efterhand är jag glad att jag tryckte 2 mackor till fika på fm och 2 bullar till fika på em, annars hade min mage vart onöjd. Är grämen att jag kastat 75 spänn åt skogen.
Gick till dagis imorse, de va så skönt. Lite jobbigt på hemvägen men jag behöver motionen. Alla tre ha ätit olikt till middag. Jag har nyss ätit. Laxpasta, snabbmat. Nu är jag solo, ska njuta av lite egentid.. sen ska jag sätta dit handtagen på köksluckorna. Det blev så fint. =D Helnöjd, senare i veckan blir det att kakla och byta bänkskivan sen kommer de va som nytt.


 
Har blivit kär i den här låten, precis som curly sue. lovely.

Jag är inte på nå il ikväll.. har noll ork och energi. Emilia va vaken en del förgående natt. Hoppas hon vill sova inatt och imorrn behöver vi inte stiga upp i ottan iaf, jag jobbar kväll... nice.
puss emilia <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha läste först att ni skulle kakla bänkskivan, tänkte att det var en lustig bänkskiva. Kul med nytt, känns mer som sitt eget place när man renoverat lite =)

2008-11-18 @ 20:00:11
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0