Hej och hå!

Om ni bara visste hur trött jag äre i både kropp och själ. Denna helg har varit allt annat än lugn. Vi har grejat på men nu änteligen börjar de närma sig klart. Bara kakel kvar nu, det blir någon dag i veckan. Imorrn är det jobb igen, 7-14 v. 4 är en bra vecka, fast nu har jag bytt me lite folk men de vart helt ok ändå. i matväg kan jag berätta att denna vecka vart en riktig fetto vecka, mest på grund av att köket mer eller mindre vart ur funktion. Men idag, sista dagen på veckan var det dags att vara nyttig. Jag åt en kycklingsallad istället för en pizza och oj vad god den var. Måste bli en god vana. Är glad att jag har tjuvstartat me julpyntningen för i veckan blir det resterande och imorrn ska jag hugga adventsgran. Sen hoppas jag hinna träffa min lill kusin på tisdag, sen är det jobb jobb och malin och jag tänkte hälsa på sandra. jag känner att det kommer bli mycket. Men det är ju roligt det med. Nu ska jag hänga sista tvätten sen kvälla.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0