hello evening!

Jag är såå trött. Efter jobbet for jag & min prinsessa in till umeå och hälsade på lill kusin, så söt och gosig. Fikade lite och sen heim. For och hälsade på morfar som förövrigt ha kommit hem från geriatriken nu. Mamma hade gjort mat där så vi åt.. nu har jag lagt Emilia och jag sitter och äter godis framför datorn. Är inte riktigt på hugget.. dåligt humör och så. Kanske beror det på alla jäkla räkningar eller att jag är utslut. Måste bli en tidig kväll ikväll.. somnade på morfars soffa en stund de va skönt. Ringde till telia för de hadd blive nå fel.. fick prata med en sur tjej som gjorde allt för att jävlas, ringde senare upp och fick prata me en kille, han ordnade allt =D hon måste ha haft en dålig dag.
Ska nog adressera lite julkort nu, eller lägga mig och softa i soffan. Imorrn äre worket igen 7-14. Sen ska jag hem och göra lax, är så sugen på det.
Sen på fredag blir de att hälsa på världens goaste Sandra i rundvik=D
är så kramsjuk, det är jobbigt då man är solo.
gokväll.


Kommentarer
Postat av: M

Men Emma! Va inte på dåligt humör! ALLA kan se att du är tjej! Finns ingen likhet mellan du och en karl, take it easy ;-)

thihi

2008-11-27 @ 03:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0