I will live and smile

Jag är sjukt deppad.. vet inte vad det är med mig. Har lust att gråta. Men det gör nog inte saken så mycket bättre. Får lägga mig och sova.. är nog bäst, då känns det bättre då jag vaknar. Har ätit go mat me mami o papi och Emilia min ängel.
Idag har jag vart ute på byn me malin f en sväng, vi fikade på jonte's och kollade lite affärer. Trevligt. Sen har jag träffat Stellan Olofsson på byn, haha han sa att jag skulle skriva det i bloggen för han läste den minsann. Undra om det är den här eller vk bloggen?

Piss program på tv ikväll så jag ska bara sova, imorrn kommer älskling hem. Jag behöver en kram eller två.
Bästa nyheten är att en vän till mig har fått bebis igår.. Yiippieeee!! Nu är alla bebisar jag väntat på här =D nu får jag vänta in resterande som behagas komma en i dec, flera i april och en i maj? värsta babyboomen.

Jag har inte så mycket mer att skriva.. !

yeah i will live and smile.

Kommentarer
Postat av: Lina

Wohoo hälsa grattis!!

2008-11-29 @ 22:36:43
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0