Jag diggar dig!!

Måndag, jag såg visst sur ut i omklädningsrummet imorse.. haha! Jag var inte pigg.. Emilia ha vart vaken inatt
och vare pigg!! Man ska ju inte springa runt och leka och va pigg på natten! Men dagen ha vart bra, sluta kl 12.00 sen hem och äta, städa, greja, laga mat and so on.. Sussie&Ingvar , Jasmine&Robert ha vart här å häsa på ikväll. Jag bjöd på maräng swiss? ja de är sjukt gott.. jag åt ur skålen då alla ätit klart. Magen börjar va rätt utputande nu och bebis sparkar, jag längtar efter dig såå mycket. Imorrn ska jag till tandläkarn, usch och fy vad dyrt de kom å va och tråkigt för den delen.. har aldrig haft ett hål i hela mitt liv så jag hoppas på de nu me.
Nu ska jag göra något annat än dator.

Min vän ha fått en dotter idag också, GRATTIS!! Så underbart! Fick ett mms på sötnosen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har sån där försäkring eller vad det heter. Då är första besöket efter man fyllt 20 gratis sedan betalar jag typ kring 50kr i månaden kanske. Det är perfekt.

2008-11-03 @ 22:02:57
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0