jag ser det snöar..

Fiskbullar var ingen hit för Emilia så det blev korv och potatis istället. Tusan, nu är jag den enda i familjen som tycker om det. Vi har inte gjort så mycket idag. Vart ute en sväng.. det snöar ju =D nu har jag lagt Emilia och själv ska jag städa. Vill så gärna börja julpynta men får hålla mig lite till kanske =P Har inte fått mina snygga julgardiner jag beställt heller. Senare i em kommer Erika & Micke hit, sen efter middagen tänkte jag hälsa på Malinf. Känns som jag har så fullt upp.. nästa vecka jobbar jag massa dagar. Jag som tänkt julpynta ;) haha
Jag har inge vettigt att skriva istället får ni lite bilder:

Huset

Älskling

Vill styra vagnen

Kommentarer
Postat av: Lina

Ta in vattenslangen!!

2008-11-13 @ 13:10:51
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Erik

Varför det? Det kan hon skjuta på tills det är dax att använda den igen. :P Fiskbullar e mums

2008-11-13 @ 21:42:55
URL: http://omeprazol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0