kvällikväll

Några underliga samtal senare är man ju lite confused. Jag har det bra, finns alltför många som mår dåligt. Jag är glad att jag mår bra och jag tycker synd om dem med problem.
Jag är hungrig, men köket är ju en mess så det är ju ingen idé att göra någon mat, spisen står på fel ställe och man blir inte direkt sugen att sätta sig och äta i allt gips damm. Men men en dag blir det fint.
Jobbar imorrn med 8-13 läängtar efter min lediga helg. den ska bli skön. vet inte riktigt vad jag ska göra, bara softa. Eller städa .. hoppas jag får mitt kök klart snart.
Nu ska jag värma några bullar i micron.. mums.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jobbigt att sitta och tycka synd om dem som har problem, iaf om det är folk man inte känner.

2008-11-21 @ 10:49:29
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: malin

hoppas inte mitt samtal var ett underligt haha:)

2008-11-21 @ 13:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0