Ledsen!

Jag tror att tröttheten hjälper till en aning. Höll förövrigt på att försova mig imorse. Men jag blev så fruktansvärt besviken då mamma ringde och sa att hon jobbade juldagskvällen och annandagen. Jag som hade planerat att vara där hela juldagen för att vi inte lär va där på julafton. Det kan ju inte gå en hel julhelg utan att jag ska vara hemma hos mamma & pappa, helt omöjligt!! Jag måste lösa det här..

Emilia ha nyss ramla ner från en kökstol. Jag tror det är första gången jag inte blir livrädd. Tror hon blev mest rädd. Va ska jag laga för middag då? har ingen energi. vill göra julfint i köket men utan kakel på plats känns de inge kul. Kanske får pigga upp mig själv med lite julstämning.. blev ingen gran idag heller.. man hinner ingenting. Skitväder är det också.. undra om det är någe mer jag ska klaga på? JO att Daniel jobbar 7-16.30 jämt, alla på röda som läser detta ska låta Daniel flexa den 15e december.. för då ska vi äta julbord. sådeså!


Kommentarer
Postat av: Lina

Du får kolla vilka som jobbar kväll den dagen och gå och ta ett allvarligt snack med dem.

2008-11-24 @ 17:14:19
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0