Rast at work

Satt just och bloggade på vk, har ju börjat med det lite smått. Men fick en kommentar från en nördmalingsbo som skrev "ha du ingen egen väg att gå?" vet inte rikigt vad denne menar. Blogga gör väl alla? Någon som vill dryga.
Satt och skrev om mina vänner.. hur underbara dom är.  Sandra som är den bland de goaste människor jag vet. Så glad och positiv. Tässan som jag saknar och aldrig träffar. Antonia & Malin som alltid finns där och lever ganska samma liv som jag, och vet hur de är med allt som hör till.
Här kan ni ju läsa min vk blogg om ni känner för de.
VK blogg

Nu är min rast slut. Så jag ska arbet.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja på Bjurholmsdagarna kramades vi vilt.

2008-11-07 @ 13:06:19
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Erik

En del är ju mer än lovligt märkliga, men det gäller väl samma för han/hon då, ge fan i å läs? :P

2008-11-07 @ 17:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0