saturday ey

Jag är trött idag, vart rätt sent på middagen.. men trevligt =)
Idag ha ja inhandlat lite på loppis, sen ha jag grejat på här hemma. Mamma & Pappa ha vart och hälsat på. Gjorde go middag, kräftstjärtar i vitlöks creme fraiche och hummerfond på rostat bröd sen blev de älgkötte och potatisgratäng. Hasse ha ätit här.. jag är slut nu. Ikväll bli de mys framför cast away.
Imorrn farsdag, har inte köpt något till min pappa än.. få fixa de imorrn. Skulle va roligt med något annorlunda istället för lotter varje år =P


Jag, Emilia, Sandra & Nicole

v. 19

Kommentarer
Postat av: Lina

Så snygg Sandra är och vad stor Nicole blivit! =)

2008-11-08 @ 19:48:27
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: mia

det ser så mysigt ut med bäbismagen :) haha, jag tycker du är jättesöt när du tycker att du låter som min mamma. jag blir mest bara glad faktsikt :)

2008-11-09 @ 10:20:57
URL: http://miabeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0