sleepy day

När jag hämtat lill gumman på dagis så gick vi alla och la oss. Jag vaknade 15.30 och alla sov fortfarande. Gick och väckte Emilia och M sen for vi ut på byn en sväng och sen gjorde jag paj till middag. Pappa åt med oss också. Skönt att va lite pigg för en gångs skull =D
Min mobil ha sega ihop totalt, men jag vägrar köpa en ny.. !! Har haft 2 mobiler tidigare i mitt 21 åriga liv och jag tänker fortsätta hålla fast vid mina mobiler tills dom inte fungerar längre =P
Jag sitter och tjuvlyssnar på julmusik, men det är ju så mysigt snart får jag börja julpynta =)
Satt och kolla hur mycket jag vägde då jag var gravid med Emilia, när jag va i v. 19 så vägde jag 67 kg. Nu väger jag bara 63 kg. Jag är helnöjd. Jag kanske inte lägger på mig lika mycket denna gång ;)
Känner mig väldigt tillfreds med mitt liv och är så lycklig =D


Kommentarer
Postat av: Lina

De sägs att man lägger på sig mest vikt med första. Det stämde då i mitt fall. Hoppas det inte blir ännu mindre med tredje för mindre än sist blir nog för lite.. har bara gått upp 2kg än men det kommer väl som en smäll allt på en gång istället =P

2008-11-11 @ 00:18:51
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0