torsdag kväll

Idag har jag vart rätt effektiv, jag har städat nästan hela huset =) .. så nu luktar de gött och är skinande rent. Imorrn ska vi bryta trenden och kliva upp lite tidigare. Emilia ska vara på öron näsa hals klockan 10.30 vilket betyder att vi måste fara från bjur vid 9 tiden, vilket betyder att vi måste kliva upp klockan 8. OJ vad tidigt, nej nu äre skärpning. Blir bra att komma tillbaka till jobbet ihelgen och att Emilia börjar få rätt dyngns rytm igen. Blir så lite dagis för henne då M jobbar så konstigt och jag bara jobbar 50 %. Vi är som ledig ofta. Är väl både bra och dåligt, dåligt för att hon inte får träffa kompisar och leka me dem. Bra för att hon får va hemma mycket eftersom hon inte är så stor. I somras va hon på dagis jämt, och låånga dagar de va ingen hit! När bebis kommer får hon va 15h/veckan, det blir nog bra, Emilia är full av energi och spring så det kommer hon bara tycka är roligt.
Jaha nu tänkte jag platta håret för första gången på typ flera veckor.. har som trivts med lockigt men inte nu längre. Nej nu är jag less på burret. Ska ringa Sigrid imorrn och höra om hon kan klippa mig och Emilia någon dag, jag måste verkligen tunna ut mitt hår.
Här kommer veckans magbild. Jag ser lika trött och blek ut på varje bild. Måste ta en då jag är nyduschad, nysminkad och fräsch någon gång =P

v. 20

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha glad du ser ut!

2008-11-14 @ 11:21:51
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0